Yasin DURU

İlçe Milli Eğitim Müdürü

1985 yılında Eskişehir’in Çifteler ilçesine doğdu. İlk ve ortaöğrenimini Çifteler’de tamamladı. 2008 yılında Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programını bitirdi. 2020 yılında Uşak Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği bölümünden mezun olarak ikinci lisans diplomasını aldı. Yüksek lisans eğitimini ise 2022 yılında Dumlupınar Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Fakültesi Eğitim Yönetimi ve Teftişi alanında tamamladı. 2009-2015 yılları arasında Eskişehir, Mardin, Kahramanmaraş ve Afyokarahisar´da İngilizce Öğretmeni olarak çalıştı. 2016-2022 yılları arasında ise Tınaztepe Çok Programlı Anadolu Lisesi Müdür Yardımcılığı görevinde bulundu.5 Eylül 2022 tarihinde Kayadibi Ortaokulu Müdürlüğüne atandı.27 Ocak 2023-31 Mayıs 2024 tarihleri arasında  Sinanpaşa İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü olarak görev yaptı. 5 Ağustos 2024 tarihinden itibaren İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapmaktadır. Afyonkarahisar Karaçay-Malkar Kafkas Kültür ve Yardımlaşma Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Sinanpaşa Eğitimciler Derneği(SİNEDER)Kurucu Başkanıdır.İyi derecede İngilizce bilen Yasin Duru evli ve bir çocuk babasıdır.

Danışmanlık Yaptığı ve Yürütücüsü Olduğu Projeler

TÜBİTAK 18. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması- (Türkiye 3.sü)

TÜBİTAK 49. Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması- ( Konya Bölge 2.si)

TÜBİTAK 52. Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması- ( Konya Bölge Sergisi)

TÜBİTAK 54. Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması- ( Konya Bölge Sergisi)

TÜBİTAK 19. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması- (Konya Bölge Sergisi)

Ulusal Ajans Erasmus+ Personel ve Öğrenici Hareketliliği Programı 2016

Gençlik ve Spor Bakanlığı Gençlik Projeleri Destek Programı 2018 

Gençlik ve Spor Bakanlığı Gençlik Projeleri Destek Programı 2019 

 

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleleri

Lise Öğrencilerinin Akademik Azim Düzeyleri İle Nomofobi Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Route Educational and Social Science Journal Volume 10, Issue 5, September 2023, p. 10-19

Okul Yöneticilerinin Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Okula Uyumunda Karşılaştığı Problemler ve Çözüm Önerileri, Social Science Studies Journal, Sayı: 107 Sayfa :4826-4839

 

Katıldığı Akademik Organizasyonlar

Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Kitap İnceleme ve Düzeltme Çalışması -2016

Eğitim Reformu Girişimi Eğitimde İyi Örnekler-2017

TÜBİTAK Bilim Söyleşileri (Yürütücü) -2023

Aldığı Ödüller: 

2016 - Başarı Belgesi (Kaymakamlık)

2018 - Başarı Belgesi  (Valilik)

2020 - Başarı Belgesi  (Kaymakamlık)

2021 - Üstün Başarı Belgesi (Kaymakamlık)

2021 -  Ödül Belgesi  (Valilik)

2021-  Başarı Belgesi (Valilik)

2022-  Başarı Belgesi (Bakanlık)

2022-  Başarı Belgesi  (Bakanlık)

2022-  Üstün Başarı Belgesi (Kaymakamlık)

2024-  Başarı Belgesi (Kaymakamlık)

2024-  Ödül Belgesi  (Valilik)  

 

Kurs, Sertifika ve Seminer Bilgileri

SPSE Certificate of Cooperation  2021-1-K121-VET-9804

ITNT Certificate 2016-1-KA102-029790

Neuro Linguistic Programming (NLP) ye Giriş Semineri

Özel Eğitim Hizmetleri Semineri

İlköğretimde Teknoloji Uygulamaları Kursu

İlköğretimde Kaynaştırma ve Drama Kursu

Meslekî ve Teknik Eğitimde Kalite İzleme ve Değerlendirme Semineri

Kapsayıcı Eğitim Yöneticilerin Eğitimi Kursu

Stres Zaman Yönetimi ve İletişim Teknikleri Eğitimi

Öğretimsel Liderlik Semineri

Yönetimsel Beceriler Semineri

Sorumluluk, Liderlik ve Değerler Eğitimi Semineri

AB Projeleri Hazırlama Teknikleri Kursu

2. Kademe Masa Tenisi Antrenörlük Belgesi

1. Kademe Satranç Antrenörlük Belgesi

Oryantiring Eğitimciliği Belgesi

SHGM İHA-1- Sportif/ Amatör Lisans Belgesi